13+3üz kızımla ama bu hafta ben bi belirti hissetmiyorum ya sadece haftanın başında karnımın alt kısmında kramp tarzı ağrı yaşadım 1 gün sürdü baya kuvvetli kramptı ama rahim büyümesi yani oda geçince hiçbişey kalmadı iştahımda normale dönmeye başladı yani bebek iyidir umarım diye düşünüyorum böyle belirtisi yok olan var mı ya meraktayım kontrole 10 gün var 🙃