Glcnhsyn Evet ben kanamadan dolayi devlete gitmiştim 7 hftalik ken ve 12 hftlikken esimle kan uyusmazligimz vardı orda 2 sefer vurdular
Ceyda41 Kosarer canım normalde kanaman olursa vuruluyorsun sonra çocuk olduktan sonra birdaha vurulmak lazim o iğne yi ikinci çocuk için:))