Normalde aşırı tavukçu ve beytici bi insanım ama inan hamilelikte tiksindim hepsinden balık hele gözüm görmeye tahammül yok bırak yemeyi yani bilmiyorum nasıl düzelcek bu durum ama yedikten sonra kusmaktansa ben yemiyorum yani kokuları dahi öğürtü veriyor