Deletedmom_112 benimde ikinci gebeliğim ikiside erkek oğlumun adı poyraz bu ikinci oğlum da Şubat’ta nasipse aramızda olucak 🙈ilk rüzgara karşı bı yükseldik fakat sonrasında kuzey isminde karar kıldık gerçi poyraz hem koç burcu hem ismini yaşatıyor gerçekten estiriyor kuzeyi deneyimlemedim henüz 🤭❤️