Peeriii kvnc3434 normal tabiki bebek büyüyüyo kaç defa hastaneye gittim onun için doktor hiç beyin Yok korkma dedi Bebek büyüyo ondan şiddetli bile oluyo bazen dedi kanaman olmadığı sürece korkma
kvnc3434 Peeriii ayakta iken biranda geliyor eğiliyorum oturuyorum biraz sonra geçiyor iki saatte bir geliyor bugün bende korkuyorum daha önce düşüklerim oldu bu kadar ilerlememişti
busbus14 Normal canım benimde 15 haftalık dün ayaktayken bi sancı girdi iki büklüm kaldım öyle sonra oturdum geçti😀