Bizimde nasipse 5 ocak cuma benim her şey yolundaydı kendi tercihim sezeryan olmak vicdan yapmayın bence binlerce insan sezeryan olarak doğuyor normalden ne farkı var seçiminizi yapmışsınız çok rahatsız olacaksanız doktorunuza bildirip değiştirebilirsiniz hiç bişey için geç değil