Merhabalar bu hafta 3. Kez başıma geldi sizlere sormak istedim başına gelen varsaa lütfen yazabilir mi? Çalışıyorum haftaiçi karnımın sağ alt kısmına bıçak saplanır gibi sancı girdi ama otururken hiç bir şey yok kalkıp yürürken aşırı zorlandım tuvaletim olmamasına rağmen tuvalete gidip azıcık küçük tuvaletimi yapınca geçti. Bu sabahta 5.40ta sağ tarafıma dönüp uyurken yine çok kötü sancı girdi yataktan kalkamadım o derece. Sabah yine oldu 9 10 gibi otururken bi şey yok yürürken bıçak saplanıyordu sanki ve yine gidip bi gıdım tuvaletimi yapınca geçti. Sadece sağ alt karnımda. 30+6 günlük olduk bugün yalancı sancı gibi gelmedi acaba idrar yolu enfeksiyonu mudur???