Kızlar oğlum 2.5 yaşında beni asla emmedi aylarca zorladm mama verdim ve oğlum 6 aylığından beridir mamaları yarım içip yarısını icmezdi hep dökerdm bgne kadar zorla çorba zorla yemek vermisimdir tum anneler kolay vermediğini söylüyor ama benimki farklı ben 6 aylgndan beri skntisini çekiyorum yemek yemekten nefret eden bir çocuk hele şuanda hasta ve hasta olunca 1 ay boyunca ağzına bişey surdrtmuyor öğün olarak yemiyor ben kahroldum bu durumdan öyle çikolata şeker görünce istiyor başka marketlerden başka yok nasıl yemek yemeden hayat surduruyo benim çocuğum üstüne üstlük hamileym 5 aylık ve 2bucuk yldr yemesnden çektiğim çocuğum var artık sinir krizleri patlamaalar yaşıyorum bana akıl verin napiyim ben