Minnacicik-07 Arkadaşlar ben 39 yaşındayım 2.çocuğum olacak 7 haftalık hamileyim.içimde bir tedirginlik ayıplanma hissediyorum daha hiç kimseye söyleyemedik sadece eşim ve ben biliyoruz.sizlerde böyle olan varmı.😔
Hulo2105 Minnacicik-07 kız ne var bunda annem kardeşimi 40 yaşında doğurmuştu kim ne der 40 ayrıca artık geç bir yaş değil sakın takılma
yaseminligunler Minnacicik-07 ikinci cocugunmuş canım kimsenın hakkı yok yargılamaya 3-5 tane olsa belki derler ama onada hakları yok ama insanlar acımasız işte
Efnanefnan Minnacicik-07 a a o da ne demek neden ayiplanasinki canim. Bu senin tercihin ..ki kalmiski 39 cokta gec degil 50 yasinda dogum.yapan var hic oyle düşünme iyiki de olmuş saglikla kal
umrumdadegil Minnacicik-07 50 yaşında doğuranlar var hiç üzülme insanlar yaşına laf etmese inan başka bir şeye söyleyecek bir şey bulurlar yine 🙄 çok ileri değil zaten yaşın sağlıkla gelsin inşallah 💜 millet çok biliyor her şeyi takma kafaya 💜
Minnacicik-07 Hulo2105 Benimde doğumum 40 yaşında olacak 16 yaşında çocuğum var şimdi herkes eleştirecek diye düşünüyorum. Tabii bizlerede zor gelecek alışılmadık bir durum unutmuştum ben bebek falan 😌
Hulo2105 Minnacicik-07 olsun hiç önemli değil annem şu an 57 yaşında kardeşim 17 hiçte öyle bi abes durmuyo hayırlısı ile doğsun inşallah annem o zaman 40 yaşında olduğu için doktor amniyosentez yaptırmıştı.
denizmanzarasi Minnacicik-07 bazı insanlar daha sizin yaşınızda yeni evleniyor .. ayıp olan ne ki, ne güzel hamile kalabiliyorsunuz bebeğiniz oluyor yapmayın kendinize bu eziyeti, kim ayıplarsa da haddini bildirin, sağlıkla gelsin minnoşunuz🌸💕
Efnanefnan Millet ne diyecek diye yasadik hep birakta rahat rahat gebeligini yaşa..ah bu lanet düşünceler.. millet kendini ayiplasin ayiplanacak onca sey varken kendini üzme ayiplancak en son sey senin yasin gebeligin olsun..
IKRAM_01 Minnacicik-07 Kimin ne demeye hakkı varki hiç te öyle düşünme canım. Benim 2. Evliliğim 2. Çocuğumu 35 yaşımda doğurdum şimdide 3.ye hamileyim 40 yaşındayım kuzumm❤️🌹
nevamm1 Minnacicik-07 39 yaş geç bir yaş değil ki neden canını sıktın Daha çok gençsin citirsin maşallah bende o yaşlarda 3.cocuk yapmayı düşünüyorum Allah nasip ederse.
Edaa01 Minnacicik-07 valla insanlar hepsi aynıdır laf ederler maalesef kötü düşünenler illaki olacaktır ama siz takmayacaksınız halamın kızı sizinle aynı yaşta neler demediler ki yaşlılık çocuğu azıtmış okadar durdu şimdi yaptı dahada neler ama siz takmadıgınız sürece hirbirşey olmaz😇