Selamün aleyküm kızlar size bir şey soracağım.
Bir bebeğim var Allah’a şükürler olsun. Adetim düzenli bir şekilde 7 gün ilerliyor. Fakat bu son adetimden bir hafta sonra lekelenmem oldu özür olsaydı sürerdi diye düşünüyorum. Bir günlük birşeydi sonra geçti bugün de afedersiniz peçete ile sildiğim zaman çok minik akıntı şeklinde kahverengi akıntı gibi geliyor. Sizce bu ne demek oluyor bir belirti mıdır? Beni bilgilendirirseniz sevinirim teşekkür ederim 🥰