EsraKaratas0 Merhabalar herkese. 37 haftalık hamileyim amniyon sıvısında biraz fazlalık var dedi doktor. Ben ısrarla normal doğum istememe rağmen doktorum 38. haftada alabiliriz diyor. Su fazlalığı normal doğum içim sorun teşkil eder mi ?
2cocukluu-annee EsraKaratas0 benim de biraz fazla ve doktorum ssvd yapabilirsin demisti ona ragmen.ama ben istemedim
Sankus EsraKaratas0 hayır benimde suyum fazla daha 29 haftadayim doktorum su fazlalığı normal doğuma engel değil bebeğin iri olması engel dedi bana
EsraKaratas0 Nurrrrrrrrrr1 hayır yaptırmadım şeker kontrolü yapıyorum şuan sabah ve akşam ölçüyorum nırmal çıkıyor
2cocukluu-annee EsraKaratas0 yok doktorum gapabilirsin dedi bana ama benim sekerim yok senin sekerin var mi etkiler mi bilemem canim
EsraKaratas0 Eceaksu53 diyet yapmaktan başka çare yok. Normal doğum yapabilmek için. Kilo almam durdu bir yandan diyet yapınca
emirasafMom EsraKaratas0 benim de suyum fazlaydı bebeğim dönüp duruyordu normal doğum olmasını çok istiyordum ameliyat ile yapamazdım sümme sebile yeserrahu zikrini devamlı çektim bebeğim doğum pozisyonu aldı ve 38hf de normal doğum yaptım
Eceaksu53 EsraKaratas0 Yapıyorum diyet ama en ufak az gıdım diyim yesem hemen çıkarıyor şekerimi 21 haftalığım neredeyse aç geziyorum
EsraKaratas0 emirasafMom evet özele gidiyorum ama son haftalarda doktor değiştirmek korkutuyor beni 😞