Kizlar merhaba .. her zaman gebelik ,hastalik,saglik konusu soracak değiliz dimi :)
Sizlerin fikrine ihtiyacım var
Dis kapi acilinca 7 metre hôl var girisim boyle saga sola odalarim bölünüyor .. hali ve yolluklar farkli. Sizce evin ferah aydinlik olmasi icin hepsinin ayni mi olmasi gerekir fikirlerinizi bekliyorum..