Baharoloji çok teşekkür ederim bilgilendirmeniz için içim rahatladı 🙏🏻☺️ benimki şu an 38.haftayla uyumluymuş ama haftam 35. Sanırım 2 hafta sonra kesinleşecek durumumuz. Normal istiyorum lakin bu sefer de kesik dikiş çok olur veya bebek riske girebilir diyorlar, sezeryana da kendimi hazırlamaya başladım mecbur