Boğazım kötü,heniz akıntısı ve burnum bazen alıyor bazen tıkalı.38+5 im …normal doğum bekliyorum ama bu halde artık daha fazla bekleyemeceğim .çarşambaya kadar bekkicem olmadı çarşamba ya da perşembe günü sezeryan olmayı düşünüyorum.gripken sezeryan veya normal yapanlar nasıldı? Öksürükte tutuyor bazen hele aç susuz kalacağız ya bir süre seseryan da nasıl olucak ya ameliyat esnasında öksürürsem genzime alıntı olursa diye korkuyorum