Merhaba kızlar 38.haftada salgın hastalıktan dolayı hastaneye yatış yaptım 2 gün ne sancim vardi ne suyum nede acilmam alttan muayene ede ede 3 cm acilmam oldu ama hiç ilerlemedi sonrasında taburcu oldum şuan 39+0 haftaligim hala ne gelen var ne giden var tahmini ne zaman dogururum acaba rahminde çok ağrı oluyor yürürken
Acilma olduğunu evde nasıl hissederim ilk gebeliğin 0ek bilgim yok anlayamiyorum