Ata1-meri 39+1 haftalıık gebeyim sabah saatlerinde kan gördğm ama damla halinde degil baya kanamm vardı gittim rahim agzında yumusama dedi ve sancım sürekli kasılmam var ara ara geliyo başına gelen varmı açıklıga bakıldıktan sonra tekrardan kan gördüm
bebeksu0 Ata1-meri korkma canım doğum başlamıştır büyük ihtimalle bebekle ilgili bir sıkıntı olsaydı sana hemen söylerlerdi zaten
Ata1-meri bebeksu0 inş canım sürekli sancım oluyor geri geldim ama 1 gibi tekrar gidicem açılmam olurmu bilmiyorum kan görüncede telaşlandım
Ata1-meri Melike_4949 inş açılmam yok ama kan sürekli geliyor korkuttu 1 gibi tekrar gidicem bakalım ne dicek 🤦🏻♀️
Melike_4949 Ata1-meri Allah sağ salim kucağıniza almayı nasip etsin inşallah aynen gidin bir baktırın