Çarşamba günü yani 40+3de kontrole geldim. Doktor yatış doğum kararı verdi. Ne açılmam ne sancım var hiç bir şeyim yok. Bu gün hastanede 4.gunum her şey normal doğuma çok uygun ama bebek gelmiyo 41. Haftayı doldurmayı bekleyelim 1 2 gün içinde daha gelmezse müdahale edicez dediler. Çok yoruldum annelik daha doğmadan başlıyor.