Rbytkn Semrabaris ilk gebeliğimde de aşırı hickirirdi her gün dakikalarca sürerdi Ikinci gebeliğim hıçkırıklari daha da erken başladı 25 de ve yine sık ve uzun Bence bir zararı yok ciğerleri geliştirir emme refleksini geliştirir yani hiç olumsuz bsy duymadım hakkında.
alynozds 37deyim ve artık hıçkırdıkça karnım zıplıyor resmen bizimkinden biraz daha uzun sürüyor çok şirin bence benim oğlumun bazen günde 3 kere hıçkırık tuttuğu oluyor bence gayet normal