Aslihan-ozkan mrym32 tamam zaten seninle aynı zamanlarda öğrenicez ama akıntımın olmaması beni umutlandırmıyor herkesin akıntısı çokmuş bende normal akıntı
mrym32 Aslihan-ozkan bende hiç yok akıntı o kişiden kişiye değişir bence benim sağ gogsum çok ağrıyor belki iğne etkisidir diye yordum daha belirti için çok erken bence
Aslihan-ozkan mrym32 benimde ilk sol göğsüm başladı ağrımaya ama normal afet dönemindede hep aynı şeyleri yaşadığım için belirti bulamıyorum kendime. Zaten oluşması tutunması bütün yolculuğu 6 gün sürüyormuş :)) şuan belirti beklemekte bizim sabırsızlığımız
mrym32 Aslihan-ozkan hayırlısı olsun inşallah tutmuştur mucizelerimiz rüyamda kvmin erkek bebeği oluyordu doguruyodu töbe estağfurullah 😅
MeAy Kizlarrr var mi belirtilerrrrr, bende sanirim hic bisey yok sali günü hafif bel ve kasik agrim vardı adet olacakmışım gibi, ama iki gündür bisey yok göğüslerde de yok ne zaman baslar belirtiler acabaaaa
mrym32 Aslihan-ozkan İbrahim benim eşimin adı. 😅😅 Ben geçen gün yumurtamin 3 ü birden catlamadi diye agliyodum ruyamda 😅
Aslihan-ozkan Benimde iğne etkisi başka birşey yok sanmıyorum 8. Günüm bugun. Koyun gibi bekliyorum bir hafta daha geçsin test yapıcam
mrym32 Aslihan-ozkan bende öyleyim ya bı kasik ağrısı oluyor arada bı de göğüs ağrısı ama iğne etkisidir daha
Aslihan-ozkan mrym32 ya nolcaz biz böyle bilmiyorum 😂😂 ama eğerki olurda bebeğim olursa erkek olursa adını gerçekten ibrahim koyucam
bebegimibekliyorum__ mrym32 benimde aklımda cidden uyurken hiç yoktu ama rüyamda test yapıyorum direkt çift çizgi çıkıyordu