Esra_4774 30+3 haftalık olduk, uygulamaya göre son 67 ama sezaryen olacağı için daha az. Şubat sonu kavuşuyoruz inşallah. 32. Haftada son eksikleri tamamlayıp hazırlıklara başlıcam inşallah. Heyecan gerilim korku sevinç hepsi bir arada. Bir kızım var 4 buçuk yaşında, oğlumu bekliyoruz rabbim isteyen herkese nasip etsin sağlıkla 🤲🏻🩵💕