Hamileliğimin ilk 3 ayında gittim ilgi alakadan hiç memnun kalmadığım için değiştirdim hastanemi ve doktorumu. Bi kere dr cep no vermiyor ve bi sorun olduğunda bişey sormanız gerektiğinde doktora ulaşmanız imkansız ben 3 kez not bırakmama rağmen dönmemişlerdi bende komple orayı bıraktım