Nurceyhan93 Kızlar merhaba, Hafif bir idrar yolu enfeksiyonu vardı. Monurol önerdi hocam içtim. Bugün de ishal başladı bir adet reflor içmemi tavsiye etti böyle bir durum yaşayan bu ilacı kullanan var mı aranızda ?