Esra_4774 Ne güzel sağlıkla kucağımıza alalım inşallah Çok geçmiş olsun umarım hemen geçer bende dün tetanoz aşısının 2. Dozunu vurundum kolumu kaldıramıyorum hiç öyle olmamıştım 😁 Yılbaşından sonra toplu bi şekilde almayı düşünüyorum odası ve kıyafetlerini 🥰