Faziletsolak https://imgyukle.com/i/ycx31I kızlar Eylül’den beri deniyoruz çok silikte olsa bir çizgi var mı ben mi kör oldum ve varsa diğer testi emin olmak için ne zaman yapmalıyım direkt kan vermek istemiyorum süreç yıpratıcı olmasın diye
Zehrftma Sumeyyealts bişey sorucam azönce test yaptım bi 10-15 dk oldu ilk 10 dk kada çok çok silik çıktı bat 2 gün var
Faziletsolak Dolis adetlerim çok düzensiz net tarih bilemiyorum en son 24 kasımda regl oldum daha bekliyorum 🙏
Faziletsolak Dolis geç döllenme ise değerim düşük çıkar ozaman da iki günde bir kan verip kendimi germek istemiyorum 😅 sizde sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🙏