Ebru3457 Nur7536 aynen canım valla arada bizi böyle endişelendiriyorlar bende bugün akşama doğru baya hareketli hissettim
Ebru3457 Waffleveliyaninannesi inşallah canım benimde bugün gece yine aktif hareket etmedi normalde geceleri daha hareketli öğlende az hareketliydi yine akşama doğru daha aktifti rahatladım zaman zaman böyle oluyor sanırım
Waffleveliyaninannesi Ebru3457 buraya yazdıktan sonra coştu bir ara en azından iyi olduğunu biliyorum artık demek ki bu haftalarda normal 😄
Bebisbg34 Waffleveliyaninannesi kaçtir böyle postlar görüyorum 29+2 deyim 30 a gelince hareket azalıyormu acaba ?
Waffleveliyaninannesi Bebisbg34 geçen haftalara göre bu hafta daha durgun diyebilirim o coşma anları azaldı ama sonuçta hareket var demek ki normal bir süreç bu da ☺️