aysengkk polikistik over olup yumurta çatlatma iğnesi ile hamile kalanlar hamileliğiniz nasıl geçiyor düşük tehlikesi ya da başka bi sorunla karşılaşılıyor mu yardımcı olur musunuz
Minikruyam aysengkk hayır ama pcos olduğu için insülin direncine yatkınlık için doktor kılı almama izin vermio alincada kiziyo:D halbuki sekerim de çıkmadı ama öle çocuğa çok zararliymis insülin direnci
Merve1616 aysengkk Bende bu şekilde hamile kaldım Hamileliğim çok rahat geçti.37.haftaya kadar çalıstim Düşük olmasın diye de coraspin kullandım her gün doktor verdi
Minikruyam aysengkk 75 le hamile kaldım şuan 83 um 23 haftaligim ama femora ve iğne tedavisine başlamadan diyete başlamıştım 79 dan filan düştüm
aysengkk Merve1616 anladım teşekkür ederim ben henüz doktora gitmedim evde kendim test yaptım öğrendim 4 haftalık daha