Esila2 tavsiyede bulundum kendimde yapıyorum ama 1-2 kere değil hergün düzenli yapmalısın sabahları aç karnına büyük bir bardak limon sıkılmış ılık su içiyorum. Biraz bekle 15-20 dk kadar bu arada suyu kaynat 3 kayısı incirde olur yada kuru erik. Ben 3 kayısıyı yarıya bölüyorum. 1 bardağın içine koy kaynar suyuda dök içine beklesin limonlu su içtikten sonra yarım saat bekle bu kayısılı suyu iç tanelerini de afiyetle ye. Sonra kahvaltını yap mis gibi ilerki saatlerde karnın rahatlar. Biraz karışık oldu ama anlamışsındır 😁