Ozr42 bazen haftalar önceden de başlıyor ishal, vücut kendini temizliyor diyorlar doğum için. Ben de 32+1 haftalık hamileyim sabahtan beri üşütmüş gibi ağrım oluyor ishal olacak gibiyim. Başka bir sıkıntım olmadığı için endişe etmiyorum, bu 2. bebeğim olacak inşallah 🙏