hepimize sağsalim bebeklerimiz kucagımıza almayı diliyorum, olumsuz bir durum olmadıgını bebeklerin dönmemesinin gaget normal oldugunu söylüyor doktorumuz, ama insan yine de tereddüt ediyor korkuyor, ya yapısal problemi var mıdır diye yada kafası tam höğüs altımda eziliyormudur diye kafamda böyle sorularrr :(((