Ben de hamileyken almadım ama doğumdan sonra gerekti ve aldık çünkü bebeğim memeyi tam kavrayamadı o yüzden şırınga ve biberon yardımıyla süt verdik bir müddet o yüzden sağım yapmam gerekti hem de mastit olmamak için. Siz de gerek duyarsanız alırsınız doğumdan sonra gerekmedikçe almayın bence