Buse344161 Bugün tam 9 haftalık oldu bebeğim kontrolüm vardı aşırı gribim doktorum kulak burun boğaza git antibiyotik versin anne sağlığı önemli çok tıkalısın dedi haklı kaç gündür öldüm dirildim gripten çok ağır geçiriyorum antibiyotik verildi ama çok korkuyorum içmeye agument 1000 gr verdi kullanan oldumu bi zararı oldumu
fundatlas Buse344161 doktorun kullan dediyse kullan bence çünkü enfeksiyon nerede olursa olsun bebeğe daha çok zarar verir ilaçlardan. Bende de idrar yolu enfeksiyonu çıktı verdiği ilacı kullandım. Bu konuda doktorlara güvenmek lazım, burda herkes herşeyi yazıp kafanı karıştırabilir 🙏🏻❤
Kediannesi1 Buse344161 enfeksiyon ve hastalıklar antibiyotikten daha zararlı hastalığınız devam ederse düşük riski ortaya çıkar doktorunuz da uygun görmüş ayrıca anne sağlığı önemli demiş tabi ki doktorunuzu dinleyin burda kimin tıp diploması var da burda soruyorsunuz . Ben de kullandım ayrıca o ilacı şimdi yanımda uyuyor kuzucuklarım
susaMom_ Buse344161 Enfeksiyon çok ağır olmasa önermezdi mutlaka gönlünü ferah tut Allah şifa versin herkes hasta bende bugün oldum duruma göre gidicem hastaneye 13 haftalık benimde
_Tazeanne Haftanız daha erken kullanmasanız daha iyi bence bende o haftalarda hastaydım acil bana aynı ilacı verdi ama doktorum içme sıcak şeyler içerek atlat demişti
Buse344161 Kediannesi1 haklısın korkuyor insan işte daha 3 aylık bile değil ya onun korkusu var sabah uyandığımda beynim zonkluyordu artık kesin içmeye başlayacağım allah büyüktür 🙏
AynurUysal Ben kullandım, penisilin terkibli antıbıotik olmasını yazmalarını rıca et, 3 farklı doktor bana öyle söyledı.
Guzelanne3435 Buse344161 2 hafta önce kullandim grip olmuştum CRP yükselmişti doktorumuz kendi veriyor zaten bi sıkıntı olmadı
susaMom_ Buse344161 İnşallah ağır geçirmem diyecegimde ben normalde de ağır geciriyordum zaten bu yaşadığımız gripler farklı gerçekten
Buse344161 Canselheves evet malesefki var iştahım yok midem bulanıyor gripten dolayı baş dönmeside var hatta biara bayılcakmışım gibi oldum