Merhaba herkeze 🙋🏻♀️ kızlar 5 sene önce doğum yaptim ve suan dogum sancimi var anlamiyorum 37 haftalik hamileyim karnim tas gibi oluyor aynı zamanda adet olacakmisim gibi karnimin alt tarafi agriyor 7 8 saatir hiç durmadi 3 saat önce acile gitim erkek doktor var diye alt muaneyi reddetim sabah ola hayrola dedim 🤷🏻♀️ karnimdan bakinca suyu ve plazenta iyi dedi sabaha kadar idare ederim gibime geliyor fakat az önce denedim cisimi yaparken yanma oluyor dogum sancisi varken veya dogum sancilari baslamissa idrar yaparken yanarmi emin olamiyorum daha hastane cantam bile hazir degil 🤦🏻♀️ 18 gün sonra sezaryan olucam diye hiç acele etmedim hazirlamak icin dogum mu basladi nasıl anlicam