fundaccn bende aksine eşimle kavgalı olunca çocuğuma daha çok düşüyorum yani onunla sakinlesiyorum ona daha çok tahammül ediyorum bir buyck yaşında çok hareketli hep yaramazlık peşinde ona rağmen yani
Iki aylık bebeğiniz ne yapıyor ki bağırma durumunda kalıyorsunuz onun ne suçu var aksine sizi rahatlatacak tek kişi o, öpün sarılın koklayın bazen eşime sinirlenince gece bile oğlumu alıp salona gidiyordum kucağımda uyuyordu ztn uykusu yoktu doğru düzgün sabaha kdr dolasiyordum onla izliyordum onu, hiç bsy çocuklarımın önüne geçmez eşimde ne hali varsa görsün (🙈) oğlum dan sonra çok daha guclendim eşim ve ailesi konusunda Elhamdülillah bana güç verdi aksine
Ama ne kdr zor olduğunu ve yıpratıcı olduğunu kabul ediyorum hayatta en zor şey bir eşin huysuzluk yapması… Yinede minik kuzunuza kıymayın onun yüzünden. O sizin en ufak olumsuz duygularinizi hissediyorken sizin kizginliginizdan ona karşı sert kaba davranışlarınızdan etkilenmemesi mümkün değil …