hilal3594 21 haftalık hamileyim nerdeyse hamileliğimin basindan beri şiddetli mide yanması yaşıyorum şu aralar daha fazla ve ne yapsam ne içsem geçmiyordu soda sakız süt gaviscon rennie 5 dakka sonra tekrar başlıyordu bir Dr bı su bardağın içine bir çay kaşığı karbonat at iç dedi çok inanamadim açıkçası ise yariycagina ama denemeden zarar gelmez diye denedim Allah o drdan razi olsun gece içip yatıyorum sabaha kadar ne mide yanması ne bişey hiç ilaç içmiyorum artık yandığında onu yapıyorum deneyin muhakkak pişman olmazsınız bana dua edersiniz❤️