ttksacr Edalinaz referans değerine değil sonuç kısmına bakacaksınız o da 93 çıkmış zaten yani gebelik var hayırlı olsun 💕
Zseda Edalinaz 0-10 gebelik yok diyorsa ve sizin 93 ise nasıl gebelik olmasin 😂 degeriniz yüksek o araliktan dolayısıyla hayırlı uğurlu olsun annesi 🤗