nursanyildiz ben doğumdan 1 2 hafta sonra verdim bi sorun yaşamadım. Sadece tavsiyem emziğin ucu küçük olsun bence ben damaksız kauçuklardan almıştım bilmeden sonra avent e geçtim hemen. Zaten tutmayacaksa tutmuyo yani ne kadar zorlasan da. Sizin durumunuzda emzik biraz kurtarıcı olur. Bi verin deneyin red yapacak gibi olursa vermezsiniz