Kızlar 34+3 deyim adet sancılarım gibi sancılarım olıyor demiştim doktoruma gittim erken doğum olma ihtimali de olabilir dedi ciğer geliştirici iğne yaptılar 12 saat arayla 2 doz. Bende de halsizlik bel ağrısı bacaklarım sızlıyor bu gibi şeyler var normal mi birde aranızda bunları yaşayan var mı bilgilendirecek doğarsa küveze yatmasın yatsa bile çok etkilenmesin diye yapıldı iğne gelişsin diye. Bu haftalarda korkmalı mıyım sizce ?