kızlar ikizlere hamileyim doktorum kan ilacı yazmıstı kagıdı kaybettim ben alamadım tabi halıyle ne yazmıstı blmiyorum da bakmadım neyse 3 gun once kan verdim kan degerim dusuk cıkmıs doktora gostermedm ama dsuk yani bi sorun olurmu bugun detaylıya girdim kendi doktorum yoktu ona gosteremedim ilac yazardı ama oda birsey olmaz demi doktor gldigi gbi gidicem hemen yanına