Kadriye_cnck Hamileliğin başındayım hem çok güzel hem de hergün bebeğim iyi mi sağlıklı mı diye tedirginim? Iki duygu bir arada..Benim gibi olan var mı?
Adenala Kadriye_cnck Sanırım hepimiz aynıyız 3 haftada 1 kontrole gidiyorum artık o süre zarfında içim içimi yiyor
fundatlas Kadriye_cnck 24 haftadır her gün aynı stres içindeyim ama hareketlerini 20 haftadan itibaren hissetmeye başladım hissedince rahatlıyorum 😊🥲 annelik çok zor ama çok güzelmiş 😍 Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻
yagmurus Kadriye_cnck illa ki tedirgin oluyorsun canından bir parça ona zarar gelmesin istiyorsun önceliğin o oluyor öyle de olması gerek de zaten güzel mutluluklar sevinçler
Kadriye_cnck Sumay şimdi hareket ederken bile korkuyorum eşim böyle oturma çocuk boğulur diyor daha incir kadar yaa😁😁😁🥰
Kadriye_cnck Adenala benim doktorum ayda bir gel dedi o kadar uzun geliyor ki bir ay anlatamam çok merak ediyorum😊