Hanımlar merhaba bende pcos var 14 ay önce doğum yaptım adetim bir kaç aydır düzenliydi bu ay 17 gün gecikti ama çok bir belirti yok sadece akıntım var 3 gün önce normal test yaptım negatif geldi sizce bidaha yapayım mı benim gibi aynı sorunu yaşayan varmı hamile kalan