Sare09 doğumdan sonra mr la anlaşıldı benim. Bacağımın üzerine basamıyordum. Her hafta ilerleyen bi acısı ağrısı olmuştu. Bacağınız üzerine basınca ağrı, Oturunca rahatlama olurdu. O nedenle yürüyüp yük vermek yasak. Bir de son haftalarda artık oturup kalkarken ki acı dayanılmazdı. Belki bu şekilde takip edebilirsiniz kendinizi. Geçmiş olsun