Merhabalar arkadaşlar 8 haftalık hamileyim. Evde önce eşim sonra ben ve kızım hasta olduk. 😔 Öksürük boğaz ağrısı kusma nasıl bir iillet böyle anlatamam. salgın varmış doktora gittik. Doktora hamile olduğumu söyledim bana antibiyotik yazmış kullandım tabiki. Prospektusu okudum hamileler kullanmasın özellikle ilk 3 ay tehlikeli yazıyor. Şok oldum. Perşembe günü randevum var hiç böyle birşeyle karşılaşan oldu mu 😔