2022 yılı ve ağustos ayı.
doktor müayinesine gittim sezeryanı aşırı ısrarla 18 ağustosa almasını istediğimi söyledim ama hayır olmaz, 23 ağustosdan erken doğum yapamazsın dedi. tamam dedim.
eşimle çıktık, ama 7 ağustos bu arada.
Mide yanmam vardı çok kötü hemde.
bir kaç gün geçti, eşimle arabada dolaşıyoruz 12 ağustos, bir an sancı gelip gidiyor ama ben “ yalancı sancıdır geçer diyordum” geldim eve, ilaç içtim bu arada böbrek ağrısıyla geçti tüm hamileliğim bu nedenle yine böbrektir diye düşünüyordum ama son günlerde çok yüksek tansiyonum vardı. neyse, ilaç içtim yattım ertesi gün akşam saat 5 6ıydı ben uykudan uyandım, biraz havaya çıkayım dedim ama sancım aşırı fazla.
eltim geldi, kız ben endişeleniyorum hadi gidelim doktora dedi. tamam dedim hazırlandım ama o kadar eminim ki doğurmadığıma, doğum çantamı bile almadım yanıma.
arabada bile neni teselli ediyorlar, dedim yok ya, doktor dedi 23 ağustosda ancak gelir.
hastanede muayine zamanı birde dediler 2,5 parmak açılış var bebek geliyor. hemen doktoru çağırın. doktorda şehir dışında, 1 saatin içinde doktor geldi, hızlı ameliyyata aldılar, bebek doğdu.
3 gün sancı çekmişim ama bilmeden. böbrek ağrısı zann ederek.
çünki, ilk zamanlarda her bir sancıda ve ya bir şeyde doktora koştuğumdan sonlarda ben panikliyorum diyordum
37+3 de doğum yaptım bu arada.