kızlar 28+3 haftalık hamileyim 2. Hamileliğim ama ilki böyle olmadı hiç bu hamileliğimde hep aşşada hissediyorum ve hep aşşaya tekme atıyo ve bu son 2 haftadır yürüyemiyorum alt tarafım çıkcak gibi evde kahvaltı bile hazırlasam aşırı kötü ağrım oluyo yürüyemicek derece bide çok akıntım var iç çamaşırım altıma kaçırmış gibi ıslanıyor sürekli normal mi lütfen cevap verin doktor kontrolüme daha 1 hafta var