Sevgitekin 38+4 olduk ama doğmaya niyetimiz yok gibi. Ne bi ağrı ne bi sancı var 🙈sizde durumlar nasıl
Ata1-meri Sevgitekin 39+1 oldum nişanım da geldi uc gün oluyor ama hala birşey yok sadece sancı çekiyorum oda düzensz anlamadım
01180322 Sevgitekin 38+2 bizim kızda yerini sevdi sanırım. Tık yok. En son suyu fazla aşağı inemiyo dediler bı sonraki randevu Saliya bakalm neler bekliyo bızi
Ata1-meri Sevgitekin hayır sancılarım düzensiz suyumda gelmedi sancım düzene girerse giderim ama nişandan sonra dogum bi hafta sonrada başlayabiliyor
zekpare Sevgitekin 38+4 biz de 🥹 bebiş doğum pozisyonunu aldı, 2 cm açıklık var, nişan geldi ama daha nst de bu zamana kadar sancının s sini göremedik 🫣