HESA20 belki komik gelecek ama inanın benim ayaklarım çok ağrıyordu. Normalde hiç ayak ağrısı çekmeyen biriydim. Sonra adet sancısı çekmeye başladım. O yüzden adet olacağım diye kış temizliği yaptım . Meğer hamileymişim. Rabbçm korumuş . Ama genel anlamda mide bulantısı oldu ve bence adet belirtileriyle aşırı benziyor.