En son 25 haftalıkken doktor kontrolüne gitmiştim o zamanda da makat gelişli mi baş gelişli mi olduğunu sormadım belkide haftası küçük ve erken olduğu için doktorum söyleme gereği duymadı tam bilemiyorum şuan 30+1 haftalık hamileyim haftaya çarşamba kontrolüm var doktorum 5 haftada bir çağırıyor beni rutin kontrollere belki bundan sonra sıklaşır 32.haftadada nst ye gireceğim. Hareketlerini hissetmeye başladım başlayalı sadece bu gece çok çok net tekmelerini veya yer değiştirmelerini hissettim diyebilirim. Kilolu gebe kalanlardanım(88kg) bu nedenle doktorum göbek bölgem yağlı olduğu için hareketlerini göbek üstünden geç görebileceğimi söylemişti hatta hareketlerini bile hissetmen 25.haftayı bulabilir demişti dediği gibi de oldu 🤷🏻♀️😊