Arkadaşlar merhaba 37 haftalık olduk şükür. Kilom biraz var. Geceleri çok horluyormuşum eşim uyuyamayıp salona gidiyor. İlk başta gülüyordum ama artık sinirim bozuldu. video çekip gösteriyor boyle bir horlama yokkk. Şok oldumm nefret ederdim horlayandan ve başıma geldiii.. Geçici mi, hamilelikten mi
, kilodan mı her ne ise boyle olup da daha sonra bu durumdan kurtulan var mı? Ya da kurtulmak için ne yapabiliriz? Bebiş dogunca da devam eder mi? Kafamda deliii sorularr :)