G1_ bende 4.ayıma kadar 7-24 kusuyordum hatta kilo verdim bu yüzden doktorum birsürü farklı bulantı hapları denedi ama hiç bir şey fayda etmedi suan 29. Haftadayız her dk her saniye kusma hali geçti ama sabah kusmaları hala devam doğuma kadar da bitmicek bence üzgünüm ama bu bir süreç ve bunu yaşamak zorundasın :( sadece tek tavsiyem kus ama ye yediğin şeyden sen almasan da bebiş alır yine vitaminini analık zor 😊