Semrabaris böyle kulaktan dolma bilgilerle kendinizi şartlandırmayın ne alakası var sütle kanın ya emzirmesin diye ellerinden geleni yapıyorlar psikolojik açıdan her türlü yolu deniyorlar resmen. Ben negatifim eşim pozitif bebeğimi 2 yaşına kadar emzirdim şimdi ikinciyi bekliyorum ins. 28. Haftada bir iğne oluyorsunuz birde doğumdan sonra o kadar.